18.6.11

i really don't know.

ai hemmetti selkä on kipee :< surku. ehkä se menee kohta ohi ku on vetäny buranaa jo kohta pari kappaletta.. :}
olin kotona tänään joskus ennen kolmee. ei ollu niin paha ajaa takasi ku ajaa sinne, mutta ei se nyt kivaakaa ollu, vieläki oli liikaa tavaraa.
eilen illalla oli kivaa. käytiin taas soutamassa, ja sain hirveita traumoja ku sen naapuritalon nainen kävi naku-uinnilla. sitä en olis halunnu nähä.. ashfgjk. sitte koneella oltiin jonki aikaa, mutta eipä siellä ollu ketään.. ruvettiin sitte nukkumaan ylättävän aikasin, ku joskus ennen kolmee olin jo unessa..

tänään sitte oon taas istunu koko päivän koneella. tehny pari videoo yms. huomenna vois tilata sieltä jedikaupasta, jooos äiti sais siirrettyä ne mun rahat viimenki mun tilille. PAITA+LEVY. edellennkään en niistä hiuksista tiiä. ne on sentään kympin.. :D mutta tietty siellä keikalla millon ikinä onkaan ne olis aika kätsät. ehkä ens kerralla tilaan sitte ne. + tulostin tänään varmaan taas jonku parikymmentä jedkuvaa. hehe. nyt tuli sentään A4n kokosia. vielä vaan että mihin mä ne mun huoneessa mahutan. saa nähä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti